Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Lidl tvrdi da proizvodi craft kruh. Vrijeme ja da se zabrani riječ craft, osim kad je riječ o pivovarama

lidl

Lidl je najveći europski prodavač industrijske hrane. Lidl je diskonter, koji već desetljećima simbolizira masovnu, najšire dostupnu hranu. Lidl je upravo počeo reklamirati craft kruh. Ne postoji ništa nesklapnije i smješnije nego kad se diskontni lanac supermarketa fura na craft. To je jednako komično kao da Jelena Rozga tvrdi da je punkerica. 

adsense_content_v3

Lidl, naravno, pokušava brzometno profitirati na masovnoj upotrebi riječi craft (zanat, vještina) koja ima sve šire pozitivne konotacije na tržištu. Lidl u svemu tome namjerno laže, jer nešto tako masovno kao Lidl ne može biti craft: to je kao da cigarete, benzin ili Coca Colu proglasite craftom. 

Lidlova kampanja za craft kruh pokazala je, zapravo, koliko je riječ craft prostituirana i neupotrebljiva.  Zato predlažrmo da svi odgovorni zanatski proizvođači hrane i jakih pića odustanu od uporabe riječi craft (osim ako ne žele da ih se povezuje s diskontnim supetmarketima) i da craft ostavimo ondje gdje zaista pripada, dakle u svijet neindustrijskih, karakternih piva.

aqua-panna-sidebar
ulje-2021-naslovnica

Lidl tvrdi da proizvodi craft kruh. Vrijeme ja da se zabrani riječ craft, osim kad je riječ o pivovarama

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min